sunnuntai 26. helmikuuta 2012

25.2. Haapajärven näyttely

Hei taas!
Lauantaina siis oli kello 7.15 lähtö näyttelyihin. Tuo venyi kuitenkin joten päästiin lähtemään vasta puolen jälkeen. Ehdittiin silti ihan hyvin. Olimme jopa ennen Osjh:n bussia paikalla! Aikaa oli siis hyvin valmistella marsut, Aliisa oli seitsemäs arvosteltava ja Lilli kahdestoista.

Tuli arvostelujen aika, marsuilla se alkoi noin vartinyli kymmenen. Jonkun ajan päästä myös meidän marsut pääsi tuomarin pöydälle, ja kuuntelin jo etukäteen kehuja puhtaasta ja pehmeästä turkista kummallakin marsulla. Oli siis kovalla työllä tehty pesu tarpeen :D Lilliä en edellisenä iltana millään saanut ensin pestyä, kädetkin siinä touhussa tuli naarmuille. Mutta sitten joskus puolen tunnin päästä se viitsi antautua. Huhhuh!

Mutta takaisin asiaan. Palkintojenjako alkoi pian. Marsuja oli vain seitsemäntoista.
Ensin jaettiin EP:t KUMAt ja sen sellaiset. Aliisa sai KUMAn. Jatkettiin luokkavoittoihin. Se oli niin siisti tunne, kun kuuli että nro 12 on avoimen luokan voittaja! Lillille siis LKV. Kohta alkoi ROP-sijojen jako. Olin jo ihan tyytyväinen tämän astisiin palkintoihin. Kuultiin kolmas ja toinen sija. Kädet hiessä Minttu, Aada ja minä siinä ootettiin. Sitten se tuli. Lilli oli ROP1! Olin aivan onnessaan! Iso hymy mulla kyllä oli ko hain sen ruusukkeen tuomarilta!

Marsujen palkintojen jako loppui maybe puoli yhdeltä? Meidän piti siis jäädä odottelemaan BIS kisaa. Kyllä siinä aika kävi välillä hiukan pitkäksi odotellessa :D Mutta oli kuitenki välissä myös toosi hauskaa!

BIS-kisa pidettiin vasta puoli viiden aikoihin, kun oli siivottu paikka. Tuomari oli lähtenyt paikalta jo päivällä, joten marsuihmisiä ei ollut juurikaan enää paikalla. (Siis sellaisia jotka olisi voineet puolustaa BIS kisassa LIlliä.) En edes tiedä kuka se oli, joka Lillin esitteli ;D

Tulosten kertominen alkoi. Muistaakseni kahdeksas oli ainakin kani. kuudes tai seitsemäs oli kääpiöhamsteri. Lilli oli viides. Kolmas oli syrkki(?), toinen degu ja ensimmäinen rotta. Ei ihmekkään sillä rottia siellä eniten oli, ja niin taisi olla myös rottaihmisiä.

 Olin tyytyväinen tämän päivän palkintoihin. En. Olin todella tyytyväinen! :)

Loppuun kuvat meidän voittajamarsuista:


ROP1, LKV, BIS 5

KUMA

5 kommenttia:

  1. Lilli on kyllä komea marsu (; Itsekkin oli samaisissa näyttelyissä kera viiden gerbiilin.

    VastaaPoista
  2. Minäkin olin samassa näyttelyssä syyrialaisen kanssa (=

    VastaaPoista
  3. Minäkin olin tuolla kahen marsun kanssa :D ja onnea lillille ja Aliisalle ♥ :)

    VastaaPoista